Nije laž: 99,99 posto vrsta na Zemlji još nismo ni otkrili

Yellowstone nacionalni park
Wikipedia
Nova studija tvrdi da smo otkrili tek 0,01 posto vrsta na Zemlji

Baš kada smo pomislili da znamo ponešto o našem planetu, znanstvenici kažu kako smo jedva zagrebali površinu. Nova studija otkrila je dan naš planet i dalje skriva i do nevjerojatnih 1 bilijun vrsta koje tek moramo otkriti

Ako su ovi rezultati točni, to znači da moramo otkriti još 99,99 posto svih vrsta

"Raznolikost mikroorganizama je veća nego što smo ikada zamišljali", rekao je Jay T. Lennon, profesor biologije na Sveučilištu u Indiani.

Lennon i njegov kolega Ken Locey 'pročešljali' su bazu podataka iz brojnih vladinih, akademskih i građanskih izvora te su sastavili popis od više od 5,6 milijuna vrsta - od najvećih sisavaca do najmanjih jednostaničnih mikroorganizama.

Napomenuli su kako su ovakve liste obično ograničene na vrste biljaka i životinja, no postoji još mnogo organizama koje tek treba otkriti. Koristeći brojne alata izračunali su da, prema njihovoj procjeni, moram otkriti još 1 bilijun vrsta, od čega su većina mikroorganizmi.

Također, napomenuli su kako je nemoguće otkriti svaki živi organizam na Zemlji .

"Kao i otkrivanje novih planeta i drugih galaksija, razumijevanje ogromne raznolikosti života na Zemlji pomaže nam razumjeti i cijeniti naše mjesto u evoluciji života na Zemlji", zaključio je Locey.