Voices
227 prikaza

Istraživanje: Saponia hrvatski broj 1

Saponia
Saponia
U razdobolju rujan/listopad 2015. – srpanj/kolovoz 2016. Saponia je ostvarila najveću količinsku prodaju u kategoriji 'deterdženata za pranju rublja'

Jedan od pokazatelja uspjeha Saponije je rast proizvodnje te je u 2016. godini proizvedeno preko 62 tisuće tona različitih deterdženata za pranje rublja. 

Sandra Perković | Author: Maja Kljaić Maja Kljaić
Upravo su potrošači svojom odlukom o kupnji i lojalnošću prepoznali i potvrdili kvalitetu Saponijinih proizvoda što je rezultiralo da su upravo deterdženti za pranje rublja ovog hrvatskog proizvođača najprodavaniji na tržištu. 

To dokazuju i rezultati  istraživanja ACNielsen-a. U razdobolju rujan/listopad 2015. – srpanj/kolovoz 2016. Saponia je ostvarila najveću količinsku prodaju u kategoriji 'deterdženata za pranju rublja', što je dokaz lojalnosti hrvatskih kupaca domaćem brendu, čime je Saponia tržišni lider u ovoj kategoriji.

Ovi uspješni rezultati odnose se na sve robe marke Saponije – Faks helizim, Nila, Bioaktiv  i Rubel.

Osim toga, naša najuspješnija sportašica Sandra Perković postala je zaštitno lice Saponijinog Kalodonta. 

Vodeći inovatori Saponia Instituta razvili su nove formulacije Kalodont pasti za zube, koristeći visokovrijedne aktivne sastojke i dugogodišnja znanja s područja oralne higijene, kreirajući tako proizvode potpuno usklađene s aktualnim trendovima.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.