Voices
1085 prikaza

Ispisali smo povijest hrvatskog oglašavanja

Damir Ciglar
1/6
Zeljko Lukunic (PIXSELL)
Reklamna agencija Imago nameće se kao svjetski igrač na tržištu

Početkom svake godine portal b-report.eu objavi listu reklamnih agencija regije Adriatic (Hrvatska, Slovenija, Srbija, BiH, Makedonija) prema uspjehu na relevantnim domaćim i svjetskim festivalima oglašavanja u prethodnoj godini. Na ovogodišnjoj listi je reklamna agencija Imago Ogilvy iz Zagreba proglašena najboljom u svim kategorijama. A Jamnica, Imagov klijent, osvojila je nagradu za Najboljeg regionalnog oglašivača. Ovakve liste su vrlo važne u svijetu oglašavanja jer oglašivačima ukazuju na agencije koje bi trebali uzeti u obzir kad planiraju marketinške kampanje.

- Ovo je velika stvar za nas. Imago je oduvijek bio važan igrač na domaćem terenu oglašavanja s uspješnim gostovanjima, ali prošle godine smo odigrali nekoliko nezaboravnih svjetskih gostovanja – od prvog Cannes Lionsa za Hrvatsku, preko Eurobesta, Epice, GoldenDruma...

Fotografije iz kampanja Imago reklamne agencije | Author: express express

To nas je i dovelo na sam vrh ove liste. Naravno da je kampanja Malena i Klepetan za Janu glavni igrač u toj priči, ali ono što me posebno veseli je činjenica da smo napravili još puno kampanja na svjetskoj razini, koje tek čekaju da budu nagrađene. Spomenut ću samo hashtag sladoled za Ledo koji je inovacija na svjetskom nivou te Youtube preroll kampanju za Telegram koja je pravo osvježenje u tom mediju oglašavanja. U tom dobrom raspoloženju uživamo i stvaramo već od početka ove godine – kaže Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imago Ogilvy agenciji.

Zagrebačka agencija tu titulu najviše zaslužuje zbog kampanje s rodama Malena i Klepetan za ediciju Jana vode s porukom ljubavi.

Najprestižniji festivali nagradili su kompaniju

Priča o Malenoj i Klepetanu u sklopu kampanje Jana voda s porukom ljubavi osvojila je, prije svega, brončanog Lava na Cannes Lionsu, najbitnijem svjetskom festivalu kreativnog oglašavanja, na kojem je ukupno bilo prijavljeno više od 43.000 radova iz cijelog svijeta. Prestižna statua lava, koja do sada nikad nije bila dodijeljena ni jednoj hrvatskoj agenciji, konačno je zahvaljujući priči o ljubavi, koju su Jana i agencija Imago Ogilvy prenijeli kroz priču o Malenoj i Klepetanu, donijela to prestižno priznanje Hrvatskoj u kategoriji Branded Content Visual Storytelling, što predstavlja izuzetno značajan uspjeh.

Nakon toga, gotovo svi najprestižniji festivali na svijetu su također nagradili ovu kampanju, pa su samim time agencija Imago Ogilvy i Jana ispisali povijest hrvatskog oglašavanja. Nagrade su se redale nizom jedna za drugom. Pristigle su s Eurobesta, najvažnijeg europskog festivala kreativnosti, Epica awardsa, festivala u kojem najbolji novinari svijeta biraju najbolje globalne kampanje.

Fotografije iz kampanja Imago reklamne agencije | Author: express express

To su bili mjeseci pripreme i strepnje

Zatim Grand Prix s Golden Druma, najvažnijeg oglašivačkog festivala nove europe. Zlatni Sempl s medijskog festivala, zlato s lokalnog SoMoBorac festivala i još mnoge druge nagrade koje su dodatno pojačale trijumf i ovu kampanju upisali kao najnagrađivaniju kampanju u povijesti hrvatskog oglašavanja.

Fotografije iz kampanja Imago reklamne agencije | Author: express express

- Velike vizije stvaraju velike ideje, a velike ideje stvaraju velika djela. Kampanja s iščekivanjem Klepetana prerasla je okvire klasičnog oglašavanja i postala puno više od promocije proizvoda. Kad brend umjesto da priča o ljubavi omogući ljudima ne samo da osjete, nego da i podijele ljubav s drugima, onda to postane velika stvar. Samo takve ideje mogu osvojiti članove žirija na globalnim festivalima kreativnosti i samo takve ideje mogu osvojiti tu najprestižniju marketinšku nagradu za koju se bore svi najveći oglašivači i marketinške agencije u svijetu. Ono što je važno istaknuti je da Imago Ogilvy i Jana nisu ovu kampanju samo odradili, nego su je odživjeli. Nekoliko mjeseci pripreme te gotovo cijeli mjesec prepun strepnje i iščekivanja donijeli su prvo čudo kad se Klepetan vratio svojoj Malenoj, a nakon toga i mnogo drugih čuda kad su nam sa svih najprestižnijih festivala oglašavanja pristizale vijesti kako osvajamo nagradu za nagradom - izjavio je Darko Bosnar, Art&Innovation direktor iz Imago Ogilvy agencije.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.