Tehno
85 prikaza

UberFacts tvituje činjenice, a činjenica je da godišnje od toga zaradi 500.000 $

UberFacts
Twitter/ Die Welt
UberFacts je profil koji svakih 15 minuta tvituje neku nepoznatu ili manje poznatu činjenicu iz raznih područja

Ako ste na Twitteru vjerojatno pratite ili znate nekoga tko prati UberFacts. Ako ste na Twitteru onda znate da je to jedan od najpopularnijih profila na Twitteru sa 9.4 milijuna followera. Ako ste na Twitteru, ali i ako niste, vjerojatno ne znate da vlasnik ovog profila samo zbog svojih tvitova godišnje zarađuje 500.000 dolara.

UberFacts je profil koji svakih 15 minuta tvituje neku nepoznatu ili manje poznatu činjenicu iz raznih područja. Vlasnik ovog profila je Kris Sanchez, koji je za BusinessInsider ispričao je profil pokrenuo 2009. da bio mogao pratiti Britney Spears, koju obožava. 

Nakon nekog vremena je shvatio da nema bogznašto za objaviti na profilu, pa je počeo objavljivati razne činjenice za koje je smatrao da bi korisnicima na Twitteru mogle biti zanimljive. 2011. je odlučio tvitati svakih 15 minuta i tako je rođen UberFacts.

Godinu dana kasnije već je imao 200.000 followera, a među njima i neka poznata lica poput Paris Hilton i Chloe Kardashian. Nedugo zatim s njegovog se profila proširila oglašivačka mreža.

"Followeri ali i oglasi su mi pomogli da se probijem i da počnem zarađivati novce od linkova i fotogalerija. Odjednom sam počeo zarađivati između 600 i 800 dolara tjedno. Nisam mogao vjerovati", kaže Sanchez.

Zbog svega toga danas je dogurao do 9.4 milijuna followera, zatim je otvorio i Facebook stranicu koja ima 1.27 milijuna lajkova, te Instagram profil s gotovo pola milijuna followera. Sa svojim virtualnim brendom zarađuje magičnu brojku od pola milijuna dolara godišnje, a uskoro stiže i aplikacija UberFacts, koja će mu donositi dodatnih 60.000 dolara tjedno.

Sanchez je nedavno zaposlio dvoje ljudi koji scheduliraju tvitove i provjeravaju činjenice koje se tvitaju, a svakog sata objave dva do četiri tvita.

Tajna uspjeha ne leži samo u tome da se Sanchez dosjetio neke nove ideje, već on i njegov tim pomno biraju činjenice koje tvitaju, a da budu dovoljno nevjerojatne i šokantne, tako da dobiju što veći broj retweetova.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.