Life
2778 prikaza

Zvezdaš: "Spašavao sam živu glavu da se vratim kćerkici"

Napadnuti igrač Crvene zvezde
1/2
24sata.hr
U javnost stalno izlaze novi detalji huliganskog napada na igrače Crvene zvezde u Splitu

Sjeli smo u prvi kafić na splitskoj Rivi u kojem je bilo mjesta. Imao sam ispod crne jakne crvenu majicu s klupskim grbom. Prišao mi je konobar i pitao me što mi je to na grudima. U trenutku sam pomislio da se šali, pa sam se samo nasmijao. Međutim, on je ponovio pitanje i rekao da nije šala. Odgovorio sam da sam vaterpolist i da igram utakmicu. A on mi je rekao: "Bolje ti je ti to pokrij i nemoj se smijati", ispričao je Aleksandar Kralj, jedan od igrača Crvene zvezde napadnut u Splitu prije nekoliko dana, kako prenosi Blic.

"Predložio sam promjenu kafića, pa smo sjeli na terasu pokraj tog kafića. Sjedili smo potpuno mirno za stolom, tipkao sam poruku, da bi nas u tom trenutku napala grupa huligana. Nisam ih primijetio jer sam gledao u telefon pa me je nekoliko njih udarilo šakama i tupim predmetima po nosu i glavi. Dok sam se hrvao s njima, skinuli su mi jaknu i ostao sam u trenirci sa zvezdinim obilježjima. Zbog toga su se skoro svi fokusirali na mene uz povike 'ubij četnika'. Nisam htio skinuti odjeću već sam počeo bježati", priča Kralj u jednom dahu.

Drama je dostigla vrhunac kada je shvatio da je praktički sam protiv sviju.

"Dok sam trčao, htio sam uletjeti u neki od okolnih kafića ili restorana, ali gdje god sam krenuo, išli su na mene. Nosili su palice i kamenje, a jedan je imao i nož. Dok me progonio s nožem, spotaknuo se, pao i ubo me u nogu. Kad sam vidio da me žele linčovati i ubiti, skočio sam u more. To sam vidio kao jedino rješenje i pomislio sam da sam se spasio. Ali tek tad je nastao kaos. Huligani su počeli gađati me kamenjem i prijete da će me ubiti i zaklati. U strahu sam počeo bacati sve sa sebe. Mislio sam na obitelj i dijete. Htio sam sačuvati živu glavu", ne staje čuvar mreže crveno-bijelih.

Uhićeni navijači nakon tučnjave na utakmici Zvezda Partizan Vučić tvrdi Life Otkrili koga su čuvali hrvatski huligani na Stadionu Partizana

Nevjerica, očaj, razočarenje i panika munjevito su se smjenjivali na splitskoj Rivi.

"Poslije tri-četiri minute huligani su se razbježali i tek tad nisam mogao vjerovati kad sam čuo prijetnje od običnih ljudi 'ubij četnika'. Gotovo nitko nije htio pomoći mi izići iz vode. U bijesu sam rekao 'Aman ljudi, što hoćete od mene. Ja sam vaterpolist, Crnogorac, što hoćete? U svađi s njima rekao sam da sam Crnogorac, pošto su i dalje vikali 'ubij četnika'. Nisam to rekao da bih se spasio, nego da ako me ubiju znaju koga su ubili. Ubrzo je došla policija i odvezla me do hotela. Hvala policiji što je profesionalno obavila posao", priča vidno potreseni Kralj koji je završio sa slomljenim nosom.

S Kraljem u kafiću sjedili su i igrači Dušan Vasić i Miloš Maksimović kojeg je jedan od promatrača na splitskoj Rivi snimio kako bježi huliganu naoružanom palicom.

"Nijednog trenutka nitko od nas trojice nije nikoga provocirao u kafiću. Htjeli smo samo sjesti i popiti kavu prije ručka. Kada su me napali s leđa, jurnuo sam kroz terasu koja je vrlo uska. Vani su me dočekali još dvojica huligana sa šipkama koji su me počeli proganjati. Ja sam trčao ka fontani na Rivi. Utrčao sam u jedan od restorana i tražio da zovu taksi, ali nitko to nije htio uraditi. Zatim sam otišao u hotel pokraj restorana i tu nitko nije htio nazvati taksi, da bi na moju sreću, naišao taksi koji me odvezao do hotela", kaže Maksimović.

Uhićeni navijači nakon tučnjave na utakmici Zvezda Partizan Obračuni na ulicama Top News Tko su Hrvati u krvavom ratu Grobara?

Trener Crvene zvezde Aleksandar Filipović ističe da njegovi igrači u Subotu u Splitu nisu radili ništa bez znanja policije.

"Od ulaska u Hrvatsku u petak imali smo policijsku pratnju. I na večernjem treningu u petak i na jutarnjem u subotu. Poslije jutarnjeg imali smo dva sata slobodno od ručka. Dio igrača me pitao mogu li u grad. Imali su zakopčane crne civilne jakne, bez vidljivih klupskih obilježja. Policajac koji je bio s nama pogledao je igrače i obavijestio svog šefa da igrači pristojno i normalno odjeveni idu u grad. Dakle, dao je odobrenje igračima za šetnju po gradu. Moji igrači ni na koji način nisu izazvali incident. Htjeli su samo popiti kavu", naglasio je Filipović.

• Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Avatar Dragutin Junković
    EliotNes 15:44 13.Veljača 2019.

Kada čovjek u Hrvatskoj čita neki portal ili koje novine, stiće dojam kao da je u Srbiji.I tako iz dana u dan.