Life
661 prikaza

Victoria's Secret pod paljbom zbog jedne fotografije

Victoria's Secret
Facebook
Poznati proizvođač donjeg rublja našao se na meti javnosti zbog jedne fotografije kojom su navodno 'prekršili svaku mjeru'

Kako to izgleda kad pretjerate s fotošopiranjem, najbolje se vidi na fotografiji koju je nedavno objavio Victoria's Secret na svojem Facebook profilu. 

Komentatori su ostali u šoku s tim kako je loše poznata tvrtka obradila fotografiju, te su mnogi izjavili da više neće kupovati seksi rublje proizvođača koji fotošopira fotografije ionako mršavih modela.

Victoria's Secret | Author: Facebook Facebook

"Čovječe, zašto ne mogu jednostavno ostaviti fotke na miru? Jasno mi je da će ukloniti veliki madež ili prištić, ali to bi trebalo biti to", napisala je jedna žena.

"Nema lijevog guza i nedostaje joj dio desne ruke", napisala je druga žena.

"Koja čudna fotka. Definitivno nije normalno izgledajuća i očito je da je obrađena. Zašto? To je jednostavno čudno", komentirala je treća žena.

Victoria's Secret ima dugu povijest obrađivanja fotografija i to na loš način. Tako se nekoliko njihovih fotografija našlo na nedavno objavljenim popisima 'najgorih fotošopiranih fotki svih vremena'.

Aerie | Author: Facebook Facebook

Njihove su pogreške još više izašle na svjetlo dana otkad je tinejdžerska modna marka - Aerie, u potpunosti napustila Photoshop. Na njihovim fotografijama više je nego očito da djevojke imaju mane, ali su i dalje predivne.

Ono što je posebno zanimljivo jest da otkad je Aerie prestao obrađivati fotografije, njihova je prodaja premašila sva očekivanja svojim rastom. U drugoj polovici 2015. godine, prodaja je porasla za 18 posto, dok u slučaju Victoria's Secreta prodaja doduše nije pala ("još", kažu neke žene), ali je porasla za svega tri posto, piše Business Insider.

Iako je Victoria's Secret poznat po svojim 'anđelima', njihovi kupci nimalo ne odobravaju korištenje Photoshopa. Uz to, lošim obradama fotografija, kupci im sve manje vjeruju, objasnio je marketinški profesor Jeetendr Sehdev sa Sveučilišta u južnoj Kaliforniji, i stručnjak za brendiranje.

"Vidjeli smo kako im se ovo obilo o glavu. Ova savršena tijela čak ne pripadaju 'anđelima'. Ljudi sad, svjesno ili nesvjesno, znaju da uvijek gledaju u fotošopirana tijela", dodao je Sehdev. 

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.