Life
1441 prikaza

Tajna dobrog 'junka': Ovako fast food restorani izmišljaju sendviče

Hamburger
Thinkstock
Jeste li se ikad zapitali otkuda fast food restoranima ideje za nove sendviče?

Diljem Hrvatske redovito se otvaraju restorani brze hrane koji uvijek, ako su kvalitetni, brzo nađu vojsku poklonika.  Istodobno, u SAD-u jednakom brzinom poznati lanci fast food restorana izmišljaju nove sendviče, pa tako postoje mješavine hot doga i pizze, vafel s meksičkom hranom i hamburgeri 'visoki' nekoliko katova.

Ekipu iz poznate američke radijske emisije 'This American Life' zanimalo je tko i kako smišlja sve te nove sendviče, pa su se uputili u prostoriju u kojoj se sve događa, točnije u kuhinju jednog restorana brze hrane. Producentica emisije, Zoe Chance, u St. Louisu pridružila se četvorici muškaraca koji su trebali isprobati 30 različitih stvari s jelovnika.

Kebab | Author: Robert Schlesinger (DPA/PIXSELL) Robert Schlesinger (DPA/PIXSELL)

30 sendviča probrano je s popisa na kojem ih se nalazilo 200-tinjak, među kojima su rukovoditelji izabrali svoje favorite. Uz to, zanimljivo je da odabrana četvorka nije predstavljala nikakve kulinarske stručnjake, već je bila riječ o osobama iz marketinga.

Lanci fast food restorana počeli su razvijati popularnost 'frankenfoodsa', tj. genetski modificirane hrane, nakon što su primijetili da gube sve više klijenata zbog zdrave prehrane. Umjesto da se natječu s lancima koji nude zdrave verzije brze hrane, mnogi su krenuli u suprotnom smjeru, nudeći masniju i nezdraviju hranu nego ikad prije. 

I tu je uletjela vesela četvorka koja je trebala odrediti što im je naprivlačnijeg izgleda i najukusnije, a trebali su reći i što misle o potencijalnim imenima sendviča. Također su morali odgovoriti na pitanja je li svaki sendvič ispunio njihova očekivanja, može li se popraviti i što misle bi li ih kupci kupili više puta.

Muškarci nisu raspolagali konkretnim podacima, nego su njihova mjerila bila isključivo njihovi osjećaji. Nakon ovog testiranja, probrane sendviče će ići testirati na nekoliko lokacija (u restorane), pri čemu će istražiti što o sendvičima misle gosti koji su ih kupili.

Ali ipak, najvažnija stvar na koju lanac restorana mora paziti kad planira promovirati novi sendvič jest njegova popratna priča.

Jedan od primjera koliko je to važno jest 'Most American Thickburger' - posljednji hit među sendvičima, koji igra na kartu domoljubnih reklama, piše Fortune.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.