Life
3667 prikaza

Stručnjaci otkrili trik od kojeg ćete zaspati za 60 sekundi

Goli par spava u krevetu
Thinkstock
Uz pomoć znanstveno dokazano djelotvorne tehnike disanja koja omogućava da tijelo dobije više kisika, misli se očiste od stresa, a mišići opuste

U slučajevima u kojima ni brojanje ovčica, topla kupka, čaša mlijeka niti ništa drugo ne pomaže da zaspite, sljedeći put isprobajte tehniku disanja koju savjetuju stručnjaci. Osmislio ju je dr. Andrew Weill s Harvarda, a svodi se na duboko disanje koje će pomoći u opuštanju mišića te oslobađanju misli od stresa.

Metoda djeluje već u 60 sekundi, a odmah nakon vježbe osjetit ćete kako vas svladava san. Osim za lakše uspavljivanje, tehniku možete koristiti i kako biste se smirili u stresnim situacijama.

Ovo trebate napraviti:

  • 1. Izdahnite u potpunosti zrak kroz usta uz glasno šištanje.  
  • 2. Zatvorite usta, udišite tiho zrak kroz nos i u mislima brojite do četiri. 
  • 3. Zadržite dah brojeći do sedam.
  • 4. Ponovo izdahnite u potpunosti zrak kroz usta uz glasno šištanje i neka to traje osam sekundi.
  • 5. Udahnite i ponovite ciklus tri puta za ukupno četiri udisaja.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.