Life
10750 prikaza

Muči vas nesanica? Ovih 5 namirnica će vas uspavati

Žena vadi hranu iz hladnjaka
Thinkstock
Dok su neke namirnice poželjne prije spavanja, druge će opteretiti probavu i faze sna

Nesanica povremeno pogađa svakog trećeg čovjeka, a većina odraslih i zaposlenih ljudi ima problema u ostvarivanju cilja "osam sati sna". I dok je to ponekad rezultat stresnog života, brojnih obaveza i nedostatka fizičke aktivnosti koja na zdrav način "umara", hrana koju jedemo također ima velik utjecaj na kvalitetu sna.

Nutricionistica i autorica bestsellera "Vodič za dobar san" navodi koje namirnice treba grickati ako imamo problema s uspavljivanjem, kao i što nipošto konzumirati prije odlaska u krevet.

Dobre namirnice za san:

1.Banane

Budući da su bogate magenzijom koji opušta mišiće, kao i hormonima serotoninom te melatoninom koji potiču uspavljivanje. 

2. Med

Jedna žličica meda sadrži glukozu koja govori mozgu da isključi produkciju oreksina, kemikalije koja povećava budnost i pozornost. 

3. Bademi

Oni sadrže triptofan i magnezij, koji na prirodan način pomažu smanjiti mišićnu i nervnu funkciju istovremeno umirujući srčani ritam.

4. Zobena kaša

Vlakna u zobenoj kaši potiču proizvodnju inzulina te na prirodan način podižu šećer u krvi, a zob je također bogata melatoninom.

5. Piletina

Ovo je meso krcato triptofanom, koji dokazano poboljšava kvalitetu sna.

Neprijatelji sna:

  • Alkohol
  • Začinjena hrana
  • Masna hrana
  • Kava
  • Sir
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.