Mercedes koji je princezu Dianu i Dodija Fayeda odvezao u smrt "bio je opasan krš koji nije smio na cestu, ali upozorenja su svi ignorirali". Šokantan je to detalj vezan su smrt princeze Diane o kojem se ovih dana govori, uoči 20. godišnjice njezine smrti.
Upozorenje da auto nije siguran i da pri brzini većoj od 60 kilometara nije stabilan došlo je samo dva mjeseca prije fatalne nesreće u Parizu 31. kolovoza 1997. godine.
Mercedes S280 Diani, Dodiju i njihovom vozaču osigurao je hotel Ritz, koji je u vlasništvu Dodijevog oca Mohameda Fayeda, a auto je bio u vlasništvu agencije Etoile Limousines, koja je Ritzu iznajmljivala aute i vozače.
To je ispričao Pascal Rostain, pariški fotograf, čiji prijatelj je radio u to vrijeme u Ritzu i on mu je prepričao cijelu aferu s tim Mercedesom. Njegov je prijatelj bio vozač u Ritzu i jednom prilikom je odvezao Mercedes na testnu vožnju i primijetio da auto nije pouzdan, te je upozorio svoje šefove.
"Moj prijatelj je dva mjeseca prije nesreće menadžeru Ritza izričito rekao da se tog auta moraju riješiti. Posebno mu je napomenuo da auto radi velike probleme pri vožnji bržoj od 60 kilometara na sat.
No, to nije bio jedini problem s 'ukletim' Mercedesom. Kupljen je u rujnu 1994. godine za 85.000 funti. U siječnju 1995., samo četiri mjeseca nakon kupnje, ga je ukrao zatvorenik koji je uvjetno pušten na slobodu i divljački se vozio s njim po predgrađima Pariza. Vozio ga je brže od 100 kilometara na sat i više puta se s njim prevrnuo na cesti.
Tadašnji vlasnik auta dobio je od osiguravajuće kuće odštetu i to u gotovo cijelom iznosu u kojem je plaćen, jer su to smatrali novim autom, ali uz objašnjenje da je auto nepopravljiv. Vlasnik auta, Eric Bousquet je čak tražio od osiguravajuće kuće da mu vrate auto da ga popravi, ali su ga odbili i rekli da bi auto bio nesiguran i opasan čak i nakon popravka.
Istraga nakon smrti nije bila fokusirana na Mercedes u kojem su poginuli, a tek je jedna osiguravajuća kuća napravila testove koji su pokazali da auto nije smio na cestu unatoč tomu što je bio popravljen.
U dokumentarcu koji će se uskoro prikazati, sugovornici su kazali da su bili prilično iznenađeni kad su shvatili da francuski i britanski istražitelji nisu pokazali nikakav interes za povijest tog Mercedesa koji ja završio smrskan ispod pariškog mosta.
Na kraju su kao krivca proglasili vozača Henrija Paula jer je izgubio kontrolu nad vozilom u tunelu Alma, proglasili da je bio pijan, te na antidepresivima i da nije mogao kontrolirati vozilo dok su ih proganjali fotoreporteri. Također su kao faktor koji je bio jedan od presudnih za pogibiju naveli činjenicu da Diana nije bila vezana. No, o Mercedesu i činjenici da je u jednom trenutku taj isti auto bio na otpadu nitko nije spomenuo niti se itko tim podatkom bavio.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
steta da krivi ljudi odgovaraju za tudje greske. billo slucajno ili namjerno