Life
211 prikaza

ImagoBOX 'zapakirao' Zagreb u originalno ruho

ImagoBox
1/16
Imago
ImagoBOX je odlučio zapakirati svakodnevne i neprimjetne predmete u gradu i promatrati reakcije ljudi

Zapakirana klupica u parku, ulična svjetiljka, mjesto na špici i još nekoliko naizgled običnih objekata u centru Zagreba privlačili su ovih dana pozornost građana, a radi se o novoj zanimljivoj promociji Imago Boxa, agencije koja se bavi brandingom i dizajnom ambalaže.

ImagoBox | Author: Imago Imago

Nakon što su prije neki dan u Zagrebu osvanula zanimljiva pakiranja uličnih predmeta, od koša za smeće pa do ulične svjetiljke na Zrinjevcu, danas smo otkrili o čemu se zapravo radi. Naime, Imago reklamna agencija odlučila je promovirati svoj skup usluga za branding i dizajn ambalaže pod nazivom ImagoBOX zanimljivom PR stunt kampanjom i tako privući pozornost šire javnosti te ukazati na značaj dobre ambalaže.

ImagoBox | Author: Imago Imago

“Kako bi pokazali moć ambalaže, odnosno prenijeli poruku da su dobro zapakirani proizvodi bolje primijećeni, ImagoBOX je odlučio zapakirati svakodnevne i neprimjetne predmete u gradu i promatrati reakcije ljudi. Zapakirali smo uličnu svjetiljku, klupicu u parku, mjesto na zagrebačkoj špici, stupić, prostor za parkiranje bicikala i koš za smeće. Zanimljivo je bilo gledati kako ljudi koji su bar stotinjak puta u životu prošli pored tih predmeta ne obraćajući pozornost danas zastajali, vadili mobitele i fotografirali. To je ta razlika koju čini dobra ambalaža”, istaknuo je Igor Mladinović, glavni kreativni direktor Imago reklamne agencije.

ImagoBox | Author: Imago Imago

“Kreativci uvijek maštaju o tome kako bi izgledale ambalaže sa potpunom kreativnom slobodom. Projekti na kojima ne bi bilo ograničenja, feedbacka i u kojem bi baš sve bilo onako, kako se njima čini najbolje. Upravo je tu želju Imago ispunio svojim kreativcima sa novim selfpromo projektom, u kojem je brief bio vrlo kratak: Osmislite amblažu za predmete iz naše okoline koje inače ne primjećujemo i učinite ih primjećenima”, rekao je Darko Bosnar, art direktor iz Imago reklamne agencije.

“Velik broj ambalaže i brandova je izašao iz naše agencije, vrijeme je da napravimo brand od naše usluge i promociju kakvu zaslužuje”, dodao je Dean Vranić, začetnik Imago boxa

Zagreb je tako na jedan dan bio lijepo zapakiran, a s obzirom na to koliku su pozornost privukli predmeti, ne bi bilo loše razmisliti da neke od njih Grad ostavi i kao trajne instalacije za privlačenje turista.

Kako izgledaju pakiranja ImagoBOX-a osim na policama u dućanima, možete vidjeti na ImagoBOX (http://www.imago-box.com), a kako izgleda Zagreb 'odjeven' u ImagoBOX pogledajte u videu.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.