Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr
dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s
Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa
zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za te novce se može kupiti eskadrila Gripena i AWACS avion za podrušku Gripenima tako da ne moraju stalno Gripeni biti u zraku nego njihov nadzorno-taktički avion.a ti izraelski imaju više sati leta nego popularna Golf dvojka kilometraže.Samo je pitanje ... prikaži još! koliko su puta ti izraelski avioni krpani od rupa flakova a da ne govorim koja obila infrastruktura njima treba.to je nježan avion a ne kao Gripen da može i na cestu da sleti i gripenu zamjena motora traje 40 minuta a Falconu traje 2-3 sata
Gripen C/D, unatoč tome što nije nova letjelica, nije prebolio 'dječje bolesti', čak ni čuvenom "modernizacijom" MS20. Gotovo je dvostruko skuplji od Barak/Brakeet inačice f-16, ima manji dolet, nekih 40% manju nosivost, nikad nije iskušan u borbi (osim na android ... prikaži još! mobitelima), a sudeći po službenim podacima RTAF (tajlandsko ratno zrakoplovstvo) samo je nekih 10-11% jeftiniji u eksploataciji od dvadesetak godina starijeg f-16.Brojke govore u prilog f-16, Gripen C/D je bio i ostao slijepo crijevo.
Nakon remontiranih MIG-ova starih oko30 g0dina kupujemo isto toliko stare
izraelske avione . Pitamo se kolika je provizija,a sigurnost države je očito jako "važna".
Novinaru, novinaru. Od kuda vi znate da je to "staro željezo". Očito niste upučeni u neke stvari, jer da jeste, te gluposti ne bi pisali. F-16 koje ćemo mi kupiti su stari manje od 17 god. Gripene koji su nudili ... prikaži još! Šveđani su malo mlađi, nikad iskušani u letu. Prozvedeni su 2007/8 i nalaze se u tri hangara i to u dijelovima. Prvotno su zamišljeni kao rezervni dijelovi za njihovo zrakoplovstvo, ali radi velikih pritužbi pilota na Gripene C/D, odlučili su prije roka proizvest varijantu E/F.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Da da trebaju nam avioni sada kao nikada i to bas odmah
Za te novce se može kupiti eskadrila Gripena i AWACS avion za podrušku Gripenima tako da ne moraju stalno Gripeni biti u zraku nego njihov nadzorno-taktički avion.a ti izraelski imaju više sati leta nego popularna Golf dvojka kilometraže.Samo je pitanje ... prikaži još! koliko su puta ti izraelski avioni krpani od rupa flakova a da ne govorim koja obila infrastruktura njima treba.to je nježan avion a ne kao Gripen da može i na cestu da sleti i gripenu zamjena motora traje 40 minuta a Falconu traje 2-3 sata
Gripen C/D, unatoč tome što nije nova letjelica, nije prebolio 'dječje bolesti', čak ni čuvenom "modernizacijom" MS20. Gotovo je dvostruko skuplji od Barak/Brakeet inačice f-16, ima manji dolet, nekih 40% manju nosivost, nikad nije iskušan u borbi (osim na android ... prikaži još! mobitelima), a sudeći po službenim podacima RTAF (tajlandsko ratno zrakoplovstvo) samo je nekih 10-11% jeftiniji u eksploataciji od dvadesetak godina starijeg f-16.Brojke govore u prilog f-16, Gripen C/D je bio i ostao slijepo crijevo.
Nakon remontiranih MIG-ova starih oko30 g0dina kupujemo isto toliko stare izraelske avione . Pitamo se kolika je provizija,a sigurnost države je očito jako "važna".
pa o tome se i radi da netko iz naše vrhuške pobere masnu proviziju za staro željezo!
Gde si ba Raife...
Novinaru, novinaru. Od kuda vi znate da je to "staro željezo". Očito niste upučeni u neke stvari, jer da jeste, te gluposti ne bi pisali. F-16 koje ćemo mi kupiti su stari manje od 17 god. Gripene koji su nudili ... prikaži još! Šveđani su malo mlađi, nikad iskušani u letu. Prozvedeni su 2007/8 i nalaze se u tri hangara i to u dijelovima. Prvotno su zamišljeni kao rezervni dijelovi za njihovo zrakoplovstvo, ali radi velikih pritužbi pilota na Gripene C/D, odlučili su prije roka proizvest varijantu E/F.
NIJE NI ITNO KOLIKO SU GODINA STARI VEĆ BR LETOVA U SATIMA I BR TEHNIČKIH PREGLEDA!