Ekonomix
1840 prikaza

Rekordna kazna Vodafoneu jer su varali na bonovima

Mobitel
Pixabay
Korisnici su se bezupješno žalili službi za korisnike, ali ništa nije riješeno dok se vlasti nisu uplele

Britanski telefonski gigant Vodafone platit će rekordno visoku kaznu od 4,6 milijuna funti (oko 40 milijuna kuna) zato što nisu na odgovarajući način bilježili nadoplate na račune korisnika bonova niti su rješavali pritužbe 'bonaša'.

Drugi najveći telekom na svijetu nije na vrijeme ispravio nedostatke na koje su se korisnici žalili, a sve je počelo tako što je Vodafone mijenjao informatičke sustave naplate.  Više od 10.000 Vodafoneovih korisnika u Velikoj Britaniji izgubilo je oko 150.000 funti tijekom 17 mjeseci od 2013. do 2015. godine. 

Službena istraga

Britanska regulatorna agencija Ofcom napisala je i da je Vodafone ispravio te greške tek nakon istrage. Usprkos brojnim primjedbama, Vodafone je ignorirao pritužbe korisnika što je Ofcomu samo dalo još više razloga za istragu.

"Služba za korisnike Vodafonea nija imala dovoljno jasne upute o definiciji korisničke pritužbe, a interne procedure nisu na odgovarajući način rješavale primjedbe. Osim toga, Vodafone nije upozorio korisnike na njihovo pravo da nakon osam tjedana od treće strane zatraže rješenje pritužbe", piše Ofcom u objavi na svojim stranicama.

Rekordna kazna sastoji se iz dva dijela. 3,7 milijuna funti Vodafone mora platiti zbog toga što su 'bonašima' uzeli novac ali nisu taj novac zabilježili na računu. Dodatnih 925.000 funti moraju platiti zbog problema u rješavanju korisničkih pritužbi.

Novac u dobrotvorne svrhe

Ukupna kazna smanjena je za 7,5% zato što je Vodafone prihvatio krivnju i pristali su vratiti novac svim oštećenim korisnicima. 30 'bonaša' nisu uspjeli pronaći da im vrate novac i zbog toga su uplatili 100.000 funti u dobrotvorne svrhe.

Kulminacija je to ogromnih problema koje muče Vodafoneove korisnike u Velikoj Britaniji. Naime, krajem prošle godine zabilježili su 32 pritužbe na 100.000 korisnika što je tri puta više od industrijskog prosjeka.

"Bilo je ovo doista nesretno razdoblje za sve nas tu u Vodafoneu. Svjesni smo da smo razočarali naše korisnike i odlučni smo u namjeri da sve popravimo", objavili su iz britanskog telekomunikacijskog diva, a prenosi Reuters.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.