Ekonomix
156 prikaza

Otvara se hotel Pharos na Hvaru, pionir svjetskog lifestyle koncepta

Hotel Pharos na Hvaru
Promo
Zbog nove generacije gostiju koji inzistiraju na ležernijem pristupu i fleksibilnijoj usluzi, vodeće svjetske hotelske kuće poput Hiltona, Marriotta i Hyatta pokrenule su vlastitu varijantu trendi smještaja

Nove generacije gostiju koje traže ležerniji pristup i fleksibilniju uslugu, ali i jačanje online platformi u ekonomiji dijeljenja, od Airbnba nadalje, ‘natjerale’ su vodeće svjetske hotelske kuće da u zadnjih par godina pokrenu vlastitu varijantu trendi smještaja, takozvane lifestyle hotele, piše Poslovni.hr.

Pokušaj je to da se zadrže gosti koji sve više cijene kul kvartove i “muvanje” s lokalcima od službenih zvjezdica i kvadrature sobe.

Dok su skeptici duboko uvjereni da je koncept tradicionalnog hotelskog smještaja nepobjediv, drugi kažu da je to tek početak transformacije industrije putovanja, što potkrepljuju brojnim primjerima, uljučujući i partnerstva hotelijera s privatnim iznajmljivačima ili suradnju s Uberom i ostalim manje formalnim pružateljima usluga. Lifestyle hoteli kombinacija su modernog dizajna butique hotela, ležernosti u pružanju usluga i povoljnije cijene s jedne strane, te sustava pogodnosti i lojalnosti s druge strane, što veliki hotelijeri posebno ističu kao prednost pred konkurencijom. “Ne tražimo izlike, jer ne stvaramo pravila. Uđite i pretvorite naš bar u svoj plesni podij.


Zavalite se s Cosmopolitanom poput kozmoplita koji i jeste. No samo da znate, moglo bi se dogoditi da ne poželite otići. Nikada.” Tako svojim gostima poručuju iz Moxyja, najnovijeg Marriottova lifestyle hotelskog brenda, kojeg je kompanija pokrenula prije dvije godine u Milanu. Moxy ovog proljeća osvaja tržište SAD-a, nakon Tempe u Arizoni i New Orleansa u sljedećoj godini u planu su Moxy hoteli u New Yorku, San Franciscu, Seattlu, Chicagu i Nashvillu. Slijede Muenchen, Frankfurt, Berlin, Oslo, Aberdeen i London. Uglavnom, plan je u idućih deset godina otvoriti oko 150 Moxy hotela u cijelom svijetu, planiraju u Marriottu. Filozofija Moxya je ponuditi nov način putovanja u kojem dostupnost ne mora značiti da ćete se odreći stila i udobnosti. “Kad kažemo manje je više, mislimo na više”, poručuju, a pritom je cijena samo ugodno iznenađenje.

Više pročitajte OVDJE.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.