Life
374 prikaza

Žele biti zdraviji i živjeti jeftinije od svojih roditelja

Millennials
Thinkstock
Millennialsi imaju različite stavove o tome kada će pred oltar, što žele, a što ne...

Ne žele kuću, televizor, ni automobil, ali žele biti u dobroj kondiciji i zdravi, a novac trošiti na sportsku odjeću i obuću. Oni su millennialsi, rođeni između 1980. i 2000. godine. Goldman Sachs donio je niz grafičkih prikaza koje prenosi The Washington Post o tome što ovu generaciju razlikuje od njihovih roditelja iz generacije X i onih rođenih za vrijeme baby booma. 

Oko 92 milijuna Amerikanaca rođenih posljednjih 20 godina prethodnog stoljeća, ima različite stavove o tome kada će pred oltar, preko financijske situacije do toga na koji način konzumiraju medije. Ovo je lista osam najistaknutijih stvari.

Millennials | Author: Thinkstock Thinkstock

Žele jeftinije stvari

S obzirom da u novčaniku imaju manje novca i veće dugove, važnija im je cijena od kvalitete. 

Ne žele posjedovati nekretnine

Iako žele jednoga dana imati vlastiti krov nad glavom, to im nije presudno. Čak 30 posto reklo je kako nisu planirali kupovinu kuće ili ju ne planiraju kupiti tako skoro.

Žele biti zdravi

Važno im je što se nalazi na tanjuri jer više nego njihovi prethodnici brinu o svojem zdravlju. 

Millennials | Author: Thinkstock Thinkstock

Ne žele imati televizor

Nije im važna televizija kada imaju laptope, tablete i smartphone preko kojih dolaze do svih informacija. Odlučuju se za kablovsku televiziju i filmove koje mogu pogledati na manjim ekranima.

Žele kvalitetnu sportsku opremu

Ne razbacuju se novcem, ali kada je u pitanju sportska odjeća i obuća, neće štedjeti. Povezano je to s njihovom ishranom i zdravljem.

Ne žele automobil

Orijentirani su prema gradovima u kojima će prije sjesti u neki od oblika gradskog prijevoza, radije zaustaviti taksi, podijeliti automobil, sjesti  na bicikl ili, najbolje – prošetati se. Gotovo trećina ove generacije ni ne planira kupiti automobil.

Žele društvene mreže

Oni su Facbook generacija. Društvene mreže ne koriste im samo kako bi ostali u kontaktu s prijateljima, nego im koriste čak i za odlučivanje o tome što žele kupiti.

Ne žele posjedovati luksuzne torbe

Treba li ovo uopće objašnjavati... 

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.